В сучасних економічних реаліях послуги поштових сервісів коштують чималих грошей. Платити за доставку невигідно як при купівлі однієї одиниці товару, так і великої його партії. Адже якщо додати вартість послуг перевізника до собівартості продукції, то не завжди можна відчути вигоду.
В той самий час, розглядаючи асортимент торговельних точок, стає ясним наступне:
- в підсумкову вартість товарів закладені не лише витрати на транспортування, але і на оренду приміщення, зарплату продавців і багато інших накладних витрат;
- в представленому асортименті складно знайти саме те, чого бракує для створення унікального образу;
- різноманіття пропонованої продукції не завжди відповідає модним тенденціям, часто у продаж надходять старі колекції.
Тому виникає резонне бажання купувати для себе модний одяг у великих інтернет-магазинах, що спеціалізуються на продажі актуальних колекцій речей від європейських брендів.
Але як забезпечити безкоштовну доставку одягу і не переплатити при покупках в мережі?
Уважно читати умови на сайтах
В кожному інтернет-магазині є розділ «Оплата і доставка». Перед формуванням кошику бажано ознайомитися зі змістом розділу і проаналізувати фактичний стан справ. Можливо, для того, щоб набрати необхідну мінімальну суму для безкоштовної доставки одягу досить додати до кошику яку-небудь невелику позицію.
Організація спільної купівлі допоможе заощадити значні кошти на доставці і заробити. Суть спільної купівлі в тому, що група людей об'єднується з раціональною метою економії за допомогою викупу великої партії товарів. При цьому з'являється можливість отримати безкоштовну доставку одягу. Вигода для організатора очевидна: завдяки тому, що усі учасники купівлі в якості плати за його роботу вносять близько 10 % від суми придбаних речей, організатор може частково або повністю покрити свої витрати. Таким чином, бажання заощадити допомагає трохи заробити.
Обирати «потрібного» перевізника
Безумовно, кур'єрські служби, що здійснюють адресну доставку в найкоротші терміни, беруть за свої послуги чималі суми. І це логічно, адже за сервіс треба платити. Та і небагато продавців готові оплачувати послуги такого сервісу навіть при великій сумі закупки. Проте існує бюджетний варіант – « Укрпошта», чиї послуги коштують недорого і можуть бути покриті оптовиком для безкоштовної доставки одягу при виконанні мінімальних умов.
Треба відмітити, що незважаючи на невисоку вартість перевезення, цей сервіс є досить надійним і працює над поліпшенням якості своїх послуг.
До недоліків цієї пошти можна віднести:
- термін перевезення може скласти до 7 робочих днів, а при відправленні в невеликий населений пункт і того більше;
- в поштових відділеннях найчастіше черги, що робить незручним отримання посилки.
Якщо немає необхідності в терміновому отриманні товару і є вільний час на відвідування поштових відділень, то можна з легкістю обирати цього перевізника.
Дивитися особливі умови
Часто великі торгові компанії укладають угоди з кур'єрськими службами або мають значні знижки завдяки регулярному використанню сервісу. Як правило, на сайті вказується така інформація і треба враховувати подібні моменти. Знижка може покрити частину витрат, і клієнт отримує хоч і не безкоштовну доставку одягу, але якісний сервіс за мінімальною ціною.
Використовувати можливості для бізнесу
Одяг категорії « Сток» надає широкі можливості для відкриття бізнесу і отримання стабільного високого доходу. Великі мережі здійснюють усіляке сприяння початкуючим бізнесменам, у тому числі надають безкоштовну доставку одягу при закупівлі лотів.
На що слід звернути увагу при відкритті торгової точки:
- Підбір асортименту товару. Це, мабуть, найважливіша умова успіху. Якщо товару мало, то покупці можуть з недовірою віднестися до торгової точки, а якщо надто багато – то скоріш за все загубляться в асортименті і не зможуть швидко прийняти рішення про придбання.
- Моніторинг модних тенденцій. При оптовій закупівлі стокового одягу існує високий ризик купити неактуальні колекції. Зрозуміло, що гостромодні речі теж навряд чи попадуться в партіях товарів. Варто віддавати перевагу добротній класиці і якісним базовим речам – їх найлегше продавати і вони не втратять своєї цінності через короткий час.
- Враховувати конкуренцію. Найдієвіший спосіб бути конкурентним – тримати ціни на невисокому рівні. Це цілком можливо, якщо знаходити можливості для безкоштовної доставки одягу. Ще один дієвий метод – влаштовувати різні акції і організовувати розпродажі, що дасть можливість не затримувати товар, а оновлювати його частіше і збільшувати число клієнтів. Важливо творчо підходити до свого бізнесу, тоді він розвиватиметься активніше і буде продуктивнішим.
- Правильно обирати приміщення. Не варто економити на площі торгових залів, речі не мають бути занадто щільно « напхані» - це створить складнощі не лише для покупців, але і для продавців, і, до того ж, зіпсує враження про магазин в цілому.
- Враховувати інтенсивність пішохідних потоків. Логічніше відкрити торгову точку в місцях з хорошою прохідністю, чим вибрати дешевше місце у віддаленому районі.
- Рівень фінансового розвитку району також важливий. Не варто відкривати магазин з дитячим одягом в районі, де розміщуються офісні центри – це недоцільно.
- Враховувати нюанси для зручності клієнтів – наприклад, передбачити можливість для заїзду дитячих візочків в магазині з товарами для дітей і організувати там дитячий куточок.
- Інфраструктура району. Близькість кафе і інших магазинів забезпечить додаткових покупців.
- Підбір персоналу – важливий аспект бізнесу. Співробітники повинні орієнтуватися в модних тенденціях, уміти працювати з клієнтами. Тут фінансова мотивація має не останнє значення.
Грамотний підхід до формування асортименту магазину і робота, орієнтована на клієнтів, дасть можливість розвинути бізнес і отримувати стабільний високий прибуток. Одяг «сток» і можливості безкоштовної доставки одягу – це шанс бути успішним.
Джерело - сайт Євро сток оптом: https://www.stocki.com.ua