м. Львів, вул. Промислова 60
Ми працюємо: Пн-Пт: 08:30 - 17:30 Сб-Вс: за домовленістю

Як правильно вивішувати одяг сток?

Особливість стокових магазинів – велика кількість товару різних брендів, який відрізняється за кольором, розмірами, стилем. Тому чимало власників та продавців задумуються над питанням, як правильно вивішувати одяг сток, щоб він приваблював потенційних покупців. Адже навіть брендові речі можуть виглядати неестетично, якщо вони розміщені неохайно та безсистемно. Це негативно пливає на імідж магазину та, відповідно, на кількість проданого товару.

Правила розміщення стокового одягу

Для кожної торгової марки неможливо створити окрему експозицію, тому власники та продавці магазинів розвішують одяг за його стилем (спортивний, дитячий, жіночий і т.д.), видом (костюми, спідниці, светри), кольоровою гаммою та розмірами. Такий план розміщення відрізняє стокові магазини від стандартних торгових точок та бутиків, де одяг в першу чергу розвішують за розмірами.

Щоб стокові речі виглядали привабливо та привертали увагу, потрібно дотримуватися основних правил їх розташування в магазині:

  • використання однакових вішаків. Це додасть охайності та зробить перегляд речей більш зручним;
  • одяг повинен знаходитися на одній відстані один від одного;
  • етикетки не мають звисати хаотично;
  • варто групувати одяг за кольорами так, щоб відтінки гармонували між собою;
  • за можливості не розташовувати поруч бавовну та поліестер;
  • новий товар не повинен знаходитися поряд з нерозпроданими моделями;
  • не можна вивішувати на стійці забагато речей;
  • оригінальні вироби варто розміщувати на видному місці.

Те, як правильно вивішувати одяг сток, залежить і від сезону. Споживач швидше зверне увагу на речі, які відповідають його потребам, погодним умовам.

Цікаві ідеї для розташування товару

Важливу роль відіграє оформлення вітрин. Саме від стильного вигляду манекенів часто залежить, чи відвідає клієнт магазин. Одяг на вітрині повинен відповідати сезону та демонструвати оригінальні та цілісні образи, створені з речей нових надходжень. Окрім того, варто звернути увагу на гармонійне поєднання кольорів на манекені: використовують 2-3 відтінки одного кольору або два контрастних. Основа також може бути моноколірна, а принт – виступати яскравим акцентом.

Одна із сучасних тенденцій – прикраса вітрини тематичним декором (мушлі, спортивний інвентар і т.д.). Проте, коли в стоковому магазині значна кількість товару, це може виглядати недоречно.

Якщо у магазині представлені аксесуари, для них варто виділити окремі місця. Кожен предмет повинен бути розміщений окремо від попереднього, щоб клієнт мав змогу його розглянути. Не можна вішати пояс чи сумку біля сукні: виняток – образи на манекенах. В окремих випадках речі з аксесуарами розміщують на полицях, щоб звернути увагу клієнта на їх вдале поєднання.

Ще одна умова, як правильно вивішувати одяг сток, стосується дитячих та підліткових речей. Їх в магазині виставляють на рівні погляду школяра чи малюка. Це дозволяє зробити їх більш доступними для вибору найменшим споживачам.

Важливі деталі

Дотримання умов того, як правильно вивішувати одяг сток, недостатньо: важливу роль відіграє чистота в магазині. Наявність пилу може зіпсувати враження навіть від ідеальної викладки товару. Це стосується і якості манекенів та вішаків для одягу – вони не повинні мати дефектів.

Оскільки в сток потрапляють речі, які не були розпродані під час попередніх сезонів, деякі з них можуть потребувати прасування. Зім’ята тканина зіпсує враження від магазину, до того ж така річ не буде куплена.

Продавці також уважно слідкують за тим, щоб на викладених речах не було жодного недоліку, а одяг відповідав заявленому бренду (клієнт не натрапив на підробку).

Джерело: www.stocki.com.ua