м. Львів, вул. Промислова 60
Ми працюємо: Пн-Пт: 08:30 - 17:30 Сб-Вс: за домовленістю

Diesel

Одяг Diesel - це італійський виробник і постачальник одягу і взуття для усієї родини, а також аксесуарів, парфумерії, годинників, велосипедів, мотошоломів та навіть меблів.

 

На сьогодні цей бренд продається у близько 6000 магазинах у 83 країнах, має до 400 фірмових, монобрендових торгівельних точок і фінансовий оборот близько 1,5 млрд євро щороку!

Компанія не має власних виробничих потужностей, а відправляє свої замовлення на заводи партнерів. Це дозволяє виготовляти необмежений асортимент найрізноманітніших товарів : під брендом Diesel були випущені навіть автомобіль Fiat 500 і мотоцикл Ducatti.
На відміну від більшості доступних брендів, майже половина продукції Diesel виготовляється в Італії, а не в країнах Азії з дешевою робочою силою.
Історія цього бренду - це історія щирої пристрасті його засновника, Ренцо Россо, до шитва і дизайну. Народився Ренцо в 1955 р. в сім'ї фермерів. Батьки з дитинства залучали його до сімейної справи, проте хлопчик вже до 14 років навчився шити одяг і дуже захопився цим зайняттям. У 1970 р. він вступає в Технічний інститут, щоб стати професіоналом текстильного виробництва, а з 1973 починає ще і економічну освіту, необхідну для організації власного бізнесу. З 1975 р. Ренцо працює менеджером на текстильній фабриці Moltex під керівництвом Адріано Голдшміда, хазяїна фабрики.

У 1978 р. Ренцо спільно зі своїм начальником, Адріано, заснував фірму Diesel у м. Мольвене. Така співпраця була вимушеною - у Ренцо бракувало власного стартового капіталу. Проте, вже до 1985 р. Ренцо накопив грошей і викупив фірму повністю, ставши одноосібним власником і отримавши можливість утілювати усі свої сміливі новаторські ідеї.
Одразу після того, як уся фірма стала належати Россо, вона почала розвиватися неймовірними темпами: за наступні 5 років річний обіг збільшився в 32 рази та досяг 125 мільйонів доларів. Основною продукцією був повсякденний, вуличний одяг і взуття, здебільшого - джинсовий.

Першим проявом фірмового епатажу бренду став вибір назви. На перших порах критики були упевнені, що неможливо продавати одяг під назвою нафтопродукту, бренд Diesel. Проте, засновник бренду вкладав цілком ясний сенс в цю назву: в 1970-х рр. в Європі була нафтова криза, і недороге дизельне паливо стало справжнім відкриттям і порятунком, символом успіху авангарду. Таким же новаторським відкриттям хотів зробити свою продукцію і Ренцо Россо.

Вже за 2 роки після заснування, з 1980 р., бренд Diesel вийшов на міжнародні ринки й почав робити лінію одягу і взуття для дітей.
З 1991 р. розпочалася активна реклама бренду - така ж нестандартна та епатажна, як і його продукція. Вона висміює усі стереотипи мислення, проявляє сарказм не лише стосовно всього навколишнього світу, але і до самої фірми Diesel. Деякі рекламні ролики й плакати заборонено використовувати у багатьох країнах, показувати по ТБ. Таку лінію поведінки утілила в життя стокгольмська компанія Paradise DDB, яка співпрацює з Diesel з 1991 р. і досі. Їхня мета - не догодити покупцеві, не відгадувати його бажання, а максимально відверто і чесно розповісти про принципи фірми.

З 1900-х рр. асортимент поповнився сумками(чоловіча і жіноча лінії Bags) рюкзаками, сонцезахисними окулярами(чол. і жін., Sunglasses) і спортивним одягом(дочірній бренд 55DSL, продукція в стилях спортивний і вуличний casual). Відтоді асортимент продукції, що випускається під цим брендом, постійно збільшується:
- З 2000 року з'явилися лінійки сток Diesel Style Lab(дорогий, елітний одяг) і Diesel USA
- 2003 - Jewellery - біжутерія і прикраси з дорогоцінного металу.
- 2007 - Black Gold (ще одна елітна серія, що поєднує шик і вуличний стиль), Intimate(спідня білизна), і Beachwear(купальники та інший пляжний одяг)
- 2009 - Home Collection - товари для оселі: абсолютно все, від милих дрібничок, рушників і постільної білизни до меблів
- 2011 - Bike - велосипеди.
Окрім цих ліній нинішній асортимент бренду включає чоловічий і жіночий повсякденний одяг (лінійки Aparrel), взуття (Footwear), дитячий одяг і взуття (сток Diesel Kid), джинсовий одяг (лінійки Denim), парфумерію (Diesel Fragrance Factory), годинники (лінійки Watches), мотошоломи (Helmets) і навушники. Свого часу фурором стала Eyewear Denimize Collection - окуляри в джинсовій оправі.

Для сайта www.stocki.com.ua . Автор текста - Олег Миколів Я в Google+