м. Львів, вул. Промислова 60
Ми працюємо: Пн-Пт: 08:30 - 17:30 Сб-Вс: за домовленістю

Zara

Бренд Zara - популярний у багатьох країнах модний бренд, входить в топ-30 кращих світових брендів. Він виготовляє одяг, взуття та аксесуари для жінок, чоловіків і дітей, а також лінію косметичних засобів.
Історія створення
Засновник і власник мережі одяг оптом Zara - Амансіо Ортега, родом з бідної іспанської сім'ї, всю молодість працював у магазинах одягу продавцем і менеджером, потім разом з дружиною почав удома шити модні тоді стьобані халати. У 1972 р., у віці 36 років, вони відкрили трикотажну фабрику GOA, а в 1975-р. - першу торговельну точку під назвою бренд Zara.
У 1979 р. Ортега об'єднав свої фірми в корпорацію Industria de Diseno Textil - Inditex; у неї до цього дня входить бренд Zara, а також з Berska, Oysho, Pull&Bear, Stradivarius і інші модні бренди.
У 1984 р. Ортега почав співпрацювати з Хосе М. Кастелляно, і разом вони розробили комп'ютеризовану систему координації виробництва і збуту. Саме ця система дозволила фірмі втілити у життя концепцію "миттєвої моди" і виготовляти лише той товар, на який в даний момент в їх магазинах є попит.
У 1988 р. Одяг оптом Zara стала міжнародною торговою мережею - відкрився перший магазин в Португалії. У наступні 10 років ця марка заявила про себе в США, Франції, Мексиці, Бельгії, Швеції, Греції, Мальті, Кіпрі, Ізраїлі, Туреччині, Японії, Аргентині, Великобританії та Венесуелі. За наступні 2 роки, до 2000 р., було освоєно ще 12 європейських країн, у тому числі - Україна. До кінця 20 століття на компанію вже працювали більше ніж 200 дизайнерів.
Одяг опттом Zara сьогодні - це:
• Більш як 11 000 нових моделей продукції в рік (в інших виробників в середньому 2 - 4 тис.)
• Близько 2 000 фірмових магазинів по всьому світові, у тому числі близько 500 в Іспанії, 9 - в Україні.
• Повне оновлення асортименту кожні 2 тижні, кожна річ знаходиться в магазині не більше 1 місяця.
• Блискавична реакція на нові модні тенденції або зміну попиту : на випуск зміненої моделі (наприклад, іншого кольору) витрачається 10 - 15 днів з моменту розробки дизайну до надходження її у продаж, а на створення абсолютно нової моделі - не більше місяця до потрапляння в магазини.
• Окрім ліній чоловічого, жіночого, дитячого одягу і взуття й аксесуарів, випускається лінія одяг оптом Zara Basic - економ-версія, з додаванням малого відсотка синтетики, і TRF - екстравагантний одяг для підлітків.
• Завдяки частому оновленню асортименту, в центральні магазини постійні клієнти приходять в середньому 17 раз на рік, тоді як для інших брендів цей показник складає в середньому 3 рази в рік
• 76% потужностей виробництва розташовані в Європі, у тому числі 50% - в Іспанії. Решта 24% виготовляється в Туреччині та країнах Азії - в основному це повсякденна продукція, наприклад, стандартні майки.
• Стиль більшої частини продукції поєднує класику й останні нові модні тенденції, завдяки чому покупці такого одягу завжди в тренді.
• Засновник і власник бренду Zara, Амансіо Ортега, гідний приклад для наслідування: народившись в 1936 р. у бідній сім'ї, яка не змогла забезпечити йому навіть повної шкільної освіти, на сьогодні він займає перше місце в списку найбагатших людей світу Forbes, а його статки оцінюються в 73 мільярди доларів.

 

Автор текста - Олег Миколів Я в Google+